Voorwaarden Karpetwereld
14 dagen niet goed, geld terug-garantie
In aanvulling op het wettelijke herroepingsrecht van 14 dagen bieden wij onze klant de mogelijkheid om vloerkleden door ons te laten showen bij u thuis. Mits de producten op voorraad zijn in de winkel. Neem dan persoonlijk contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden. Zo kunt u meerdere kleden zien in uw eigen interieur. Voor al onze klanten geldt derhalve een herroepingstermijn van 14 dagen vanaf de leveringsdatum. Wij bieden gratis retourzending op alle orders binnen Nederland om ervoor te zorgen dat onze klanten 100% tevreden zijn met hun aankoop. Zie “Retourneren” voor meer informatie.
Let op: Als wij het product niet op voorraad hebben na uw bestelling via de website dan geven we dit meteen aan (eenmaal door ons besteld dan kan het vloerkleed of tafelkleed niet retour).
Gratis retourneren
Als u een tapijt wilt terugsturen, neemt u eerst contact met ons op om de retourinstructie te ontvangen. U bent ervoor verantwoordelijk dat het tapijt onbeschadigd wordt ontvangen. Verpak het tapijt zorgvuldig. Wij betalen de kosten voor de retourzending. We streven ernaar dat al onze klanten 100% tevreden zijn met de tapijten die ze bij ons bestellen. Wij maken gebruik van GLS voor een veilige retourzending. Dan behoort u aanwezig te zijn op de dag dat het vloerkleed opgehaald wordt. U mag het vloerkleed ook zelf aanbieden bij PostNL en krijg de kosten voor verzending verrekend bij het retourbedrag.
De terugzending is niet voltooid totdat we de teruggezonden goederen hebben ontvangen en onderzocht. Nadat een retourzending is voltooid, ontvangt u het tegoed op dezelfde bankrekening als die u hebt gebruikt voor de aankoop. Als we retourgoederen ontvangen zonder de juiste documenten, worden de producten op kosten van de klant teruggestuurd.
iDEAL Betaling
Als u liever niet per iDEAL wilt betalen, kunt u het geld rechtstreeks naar onze bankrekening overmaken. U moet het volledige bedrag binnen 5 dagen betalen, anders wordt uw bestelling geannuleerd. Meld dit aan ons dat u het per bank wilt overmaken. Vermeld bij het betalen altijd uw bestelnummer. We versturen uw producten zodra uw betaling is ontvangen.
Fout bij bezorgen
Als er iets mis is met uw bezorging neem dan meteen contact op met Karpetwereld. De fout moet worden gerapporteerd binnen een redelijk tijdsbestek.
Producten die niet door de klant worden ontvangen en naar ons worden teruggestuurd
Voor bestelde tapijten die niet kunnen worden afgeleverd of aan ons worden geretourneerd, omdat wij de klant na diverse pogingen niet kunnen bereiken, wordt een bedrag van €25,- incl. BTW aan administratiekosten in rekening gebracht. Voor speciaal bestelde producten wordt de volledige prijs berekend.
Vertrouwelijkheid bij het behandelen van persoonlijke informatie
Bij het plaatsen van een bestelling of het registreren als klant slaan we uw persoonlijke informatie op. Door dit te doen accepteert u dat we de informatie opslaan die we nodig hebben om de afhandeling van uw bestelling te voltooien en u de beste service te geven die u van ons verwacht.
Karpetwereld verschaft geen persoonlijke informatie aan derden.
Contactinformatie
Karpetwereld Spaarneweg 16B 2142EN Cruquius Nederland T:023-5298481 F:023-5298482
Uw bestelling bij onze winkel wordt afgehandeld via de CBW-voorwaarden (deze voorwaarden kunt u hier downloaden).
Algemene Voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk
Klik hier om deze te downloaden als PDF